درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ آبان ۷, جمعه

جشن شکرگزاری در بیت پدر عروس آخوند صد میلیاردی

جشن شکرگزاری در بیت پدر عروس آخوند صد میلیاردی


رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید شکرگزار نعمت زندگی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

غلامعلی حداد عادل در همایش مسئولان، دبیران و امور بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی «برپایی حکومت دینی» را از جمله نعمت‌های الهی دانست و گفت: «باید شکرگزار نعمت زندگی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشیم. قدر این نعمت را وقتی می‌توان به‌طور واقعی درک کرد که بدانیم افراد مومن و خدمتگزار در نسل‌های گذشته، حسرت مشاهدۀ یک روز حکومت دینی را داشتند، لذا این نعمتی است که باید ارزش و منزلت آن را بدانیم.»

وی با اشاره به پیروزی جبهه انقلاب در همه انتخابات‌های گذشته از اسفند ۹۸ به بعد، اظهار کرد: امروز توفیقات فراوانی نصیب جریان انقلاب شده است.

رئیس شورای ائتلاف در تشریح مشکلات کشور ادامه داد: «در حال حاضر اقتصاد مهم‌ترین مسئله کشور است. در حقیقت استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که اگر ملت را با تحریم تحت فشار قرار دهد، بالاخره مردم تسلیم خواهند شد؛ بنابراین مهم‌ترین وظیفه دولت حل مشکلات اقتصادی است و می‌توان حدس زد که توطئۀ دشمن برای فشار اقتصادی بیش از گذشته خواهد شد.»

حدادعادل با بیان اینکه «انتظار می‌رود تحول همه‌جانبه در ادارۀ کشور صورت بگیرد»، گفت: «جلوه و ظهور این تحول باید در مدیریت جهادی باشد چراکه از طریق مدیریت جهادی می‌توان توطئه دشمن را خنثی کرد. این نوع مدیریت و کار می‌تواند ما را در برابر دشمن پیروز کند.»

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر