درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ مهر ۲۴, شنبه

علی ماند و پاسدارانش!؛ دیگر کسی در قطار انقلاب نیست

علی ماند و پاسدارانش!؛ دیگر کسی در قطار انقلاب نیست


سخنگوی جبهه اصلاحات گفته: پیامد روند نفی دیگری و فقدان شکل‌گیری گفت‌و‌گو بین حاکمیت و‌ جامعه و‌ نخبگان و همچنین اصرار بر رویکرد حذف دیگران و غیرخودی‌ها باعث شده که افرادی مانند هاشمی، ناطق نوری، لاریجانی و روحانی نیز که زمانی خودی محسوب می‌شدند، امروز به گروه غیر خودی‌ها افزوده شوند.

به گزارش ایلنا، آذر منصوری اظهار کرد: هر نظامی بدون توجه به ضرورت اصلاح شیوه حکمرانی و توجه به اقتضائات زمان، ممکن است حلقه خودی‌هایش روز به روز محدود‌تر شود. در حالی که توجه به تغییرات جهانی و منطقه‌ای و اقتضائات زمان و اعمال اصلاحات، نظام حکمرانی را روزآمدتر، پویا‌تر و کارآمدتر می‌کند، متأسفانه در کشور ما به خصوص از جانب طیف افراطی، در برابر آن مقاومت می‌شود و نتیجه این رویکرد تعمیق شکاف‌ها و گسست‌های قبلی بین نظام و جامعه و حاکمیت و نخبگان و نیز پیدایش گسست‌های جدید است.

وی افزود: متأسفانه این رویه باعث شده قطار انقلاب در هر مرحله بخشی از نیروهای خود را پیاده کند و روز به روز حلقه خودی‌ها تنگ‌تر و محدودتر شود. این رویه در نهایت باعث می‌شود غیر از یک اقلیت محدود و اندک سالار دیگر کسی در قطار انقلاب باقی نماند.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر