درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ مهر ۲۳, جمعه

اعتراف آخوند حکومتی: عدم علاقه کودکان ایرانی به قرآن

اعتراف آخوند حکومتی: عدم علاقه کودکان ایرانی به قرآن


رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف‌های موجود در نظام آموزشی برای آموزش قرآن گفت: متأسفانه در بخشی‌ از برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های حوزه آموزشی و پرورشی در رابطه با قرآن ضعیف عمل کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر بیان کرد: اینکه در دوران ۱۲ سال تحصیل یک دانش‌آموز تنها ۷۲۰ ساعت برنامه و تلاوت قرآن در نظر گرفته شود اما با این وجود بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان روخوانی و روان‌خوانی قرآن را ندانند، ضعف نظام آموزشی و برنامه‌ریزان قرآنی ما را نشان می‌دهد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که امروز در جامعه ما آسیب‌زاست، این است که روح توحید در وجود انسان‌ها حکومت پیدا نکرده و نبود حاکمیت احکام الهی و معارف دینی در عمق وجود افراد نتیجه‌ای است که اکنون آن‌ را مشاهده می‌کنیم.

این آخوند حکومتی افزد: هرچه ما از معارف الهی، قرآن و اهل‌ بیت(ع) فاصله بگیریم، مشکلات به جامعه فشار می‌آورد و به مردم آسیب می‌رساند. راه بشر برای برون‌رفت از بحران‌های پیش رو فقط قرآن و اهل‌ بیت(ع) است.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر