درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ آبان ۸, شنبه

افزایش فشار غرب برای خوراندن جام زهر به خامنه ای

افزایش فشار غرب برای خوراندن جام زهر به خامنه ای


شبکه خبری سی‌ان‌ان می‌گوید مقام‌های آمریکایی به شدت تردید دارند که مذاکرات مجدد بر سر توافق هسته‌ای برجام نتایج مطلوب به همراه داشته باشد و فعالانه به دنبال اعمال مجازات‌هایی علیه رژیم ایران هستند.

این شبکه خبری می‌گوید جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با متحدان این کشور در باره این موضوع دیدار خواهد کرد.

سی‌ان‌ان به نقل از منابع خود گفته است در دولت جو بایدن بحثی در مورد وضعیت موجود و نحوه وارد کردن فشار بیشتر به رژیم ایران در جریان است.

به گزارش بی بی سی، این شبکه خبری می‌گوید آمریکا و متحدانش آماده هستند اگر رژیم ایران به اقدامات مغایر با توافق برجام ادامه بدهد، هزینه بیشتری به این رژیم برای عدم دستیابی به توافق تحمیل کنند.

سی ان ان می‌گوید، این واقعیت که دولت ابراهیم رئیسی هیئت جدیدی از مذاکره کنندگان را تعیین کرده و هدایت آن با مخالفان برجام است، بدبینی‌ها در خصوص مذاکرات آتی را افزایش می‌دهد.

بایدن قرار است امروز شنبه ۳۰ اکتبر در شهر رم در ایتالیا با رهبران آلمان، فرانسه و بریتانیا دیدار کند. این دیدار یک روز پس از اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنعت پهپادی جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر