درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ بهمن ۱۵, چهارشنبه

 

روحانی به مجلس ولایت: بابا همه ما داخل یک نظام هستیم


روحانی امروز در واکنش به رد لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط مجلس ولایت گفت: من نگران بودم که صدا و سیما آن‌قدر علیه لایحه بودجه تبلیغ کند که در نهایت مجلس لایحهٔ بودجه را رد کند که در نهایت همین هم شد….شما ببینید در این دو ماه ما چقدر برای بودجه وقت صرف کردیم! آخر چه شد؟ حاصل جمعش شد صفر! یک کم دقت کنید…

روحانی خطاب به باند حاکم گفت: آنها خیلی مدعی ضدآمریکایی بودن هستند، اما یک کلمه علیه آمریکا صحبت نمی‌کنند، حتی یک جمله! چون فحش خدشه‌دار می‌شود، فحش مختص دولت است، به‌خصوص شخص رئیس‌جمهور! …بابا ما داخل یک نظام هستیم.

روحانی هفته گذشته با اعتراف به اوضاع بحرانی کشور و وضعیت فاجعه بار معیشتی مردم گفته بود: قیمت‌ها از کنترل خارج شده‌اند و مردم در تهیه مایحتاج خود در رنج هستند.

در واکنش به این اظهارات، آخوند جنایتکار محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر خامنه ای متولیان امور فرهنگی در جمهوری اسلامی از جمله روحانیان را در بیان “جنایات خاندان پهلوی” به کم‌کاری متهم کرد.

به گزارش رادیو فرانسه، وی گفته است که اگر خامنه‌ای “لب تر کند” میلیون‌ها نفر در ایران و جهان جانشان را فدای رهبر و نظام اسلامی می‌کنند.

محمدی گلپایگانی که این ادعا را در مراسم “بنیاد مستضعفان” مطرح ‌کرد با اشاره به اسناد همین بنیاد گفت : “اسناد فراوانی از خاندان پهلوی و اموالی که این خاندان به زور از مردم گرفتند موجود است و خیلی خوب است که بگوییم چه بودیم و چه کاری انجام دادیم و در واقع امام کاری کرد کارستان.”

رئیس دفتر خامنه‌ای از مصادیق جنایت‌های خاندان پهلوی را نخست وزیری هویدا خواند و گفت : “سیزده سال یک بهایی نخست وزیر این کشور بوده است.

اظهارات این آخوند تبهکار در حالیست که سایت اقتصادآنلاین در ایران نوشته: صدای شکستن استخوان های اقتصاد ایران در تک‌تک اعدادی که این روزها منتشر می شود پنهان شده و واقعیت به ‌قدری ترسناک و دلهره آور است که اگر نیروی پیشتاز، مردم را برای فردایی بهتر به پیکار و نبردی که به آزادی، خرمی و آبادانی منتهی خواهد شد، فرانخواند، دیگر امید برای زندگی و ادامه حیات به‌ سختی قابل تصور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر