درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ مرداد ۶, پنجشنبه

اقدام به خودکشی یک دختر نوجوان در نیشابور

اقدام به خودکشی یک دختر نوجوان در نیشابور

خبرگزاری هرانا – روز  پنجشنبه ۳۰ تیرماه، یک دختر ۱۷ ساله در نیشابور با پریدن از روی پل قصد خودکشی داشت، که آتش نشانان مانع اقدام وی شدند. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه، یک دختر در نیشابور اقدام به خودکشی کرد.

این نوجوان ۱۷ ساله  که قصد داشت از روی پل زیر گذر میدان فردوسی نیشابور خود را به پایین پرتاب کند، آتش نشانان مانع این اقدام شده و او را از بله پل دور کرده و به مکان امن منتقل کردند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: “روز  پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱،  تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر اقدام به خودکشی یک دختر نوجوان ۱۷ ساله بر روی پل زیرگذر میدان فردوسی نیشابور اعلام شد. پس از آن با حضور آتش نشانان در محل مذکور اقدامات امنیتی لازم انجام شد. سپس آتش نشانان توانستند در یک لحظه وی را گرفته و از لبه پل به مکان امن منتقلش کنند.”

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر