درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ مرداد ۶, پنجشنبه

خودکشی یک نوجوان در شهرستان مهاباد

خودکشی یک نوجوان در شهرستان مهاباد

خبرگزاری هرانا – روز یکشنبه ۲۶ تیرماه، یک پسر نوجوان در شهرستان مهاباد که پیشتر از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرده و در بیمارستان بستری بود، بر اثر آسیب های وارده جان خود را از دست داد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱، یک پسر نوجوان در شهرستان مهاباد که پیشتر اقدام به خودکشی کرده بود، جان خود را از دست داد.

هویت این نوجوان، “فرهاد محمودزاده، ۱۷ ساله، فرزند نارنج عزیزبابکری و لقمان محمودزاده و اهل شهرستان مهاباد” توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “این نوجوان حدود چهار ماه قبل به دلیل برخی مشکلات عاطفی در پارکینگ منزلشان از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرده بود.”

این منبع مطلع افزود: “این نوجوان توسط اعضای خانواد‌ه اش به بیمارستان منتقل شده و از آن زمان تاکنون در کما بسر می‌برد، اما نهایتا بر اثر شدت آسیب های وارده طی روزهای اخیر جان خود را از دست داد.”

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر