درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۷, جمعه

فرانسه: زمان سرنوشت ساز در روابط رژیم ایران با غرب



وزیر خارجه فرانسه گفته که رژیم ایران در جریان مذاکرات احیای توافق برجام،‌ علائم و موضع متناسبی در رابطه با بازگشت به تعهدات هسته‌ای خود نشان نداده است.

این مقام فرانسوی در گفتگو با روزنامه گاردین با اشاره به نزدیک شدن بی سابقه رژیم ایران به سلاح هسته ای بر لزوم پیشرفت در مذاکرات تاکید کرد و گفت: این یک برهه مهم است، چون الان موقع آن است که رژیم ایران اقدامات لازم را انجام دهد.

وزیر خارجه فرانسه از این برهه با عنوان «زمان سرنوشت ساز» در روابط جمهوری اسلامی با غرب یاد کرده و گفت: ما به توافقی نیاز داریم که بدانیم این تنها قدم اول است (برای برجام ها دیگر). موافقت بر سر این موضوع یک شرط قبلی نیست، بلکه امری ضروری برای آینده است که برای ما مهم و بنیادین است.

به گزارش یورونیوز، این در حالیست که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در گفتگو با یکی از شبکه های خبری کشورش اذعان کرد که از آمادگی واقعی تهران برای از سرگیری کامل تعهدات هسته ای خود آگاهی ندارد.

هشدار اسرائیل درباره پیامدهای یک توافق بد
پنجشنبه، 9 اردیبهشت ماه 1400 = 29-04 2021

وزیر اطلاعات دولت اسرائیل، در گفتگو با رویترز در حالیکه به رئیس جمهوری جدید آمریکا، جو بایدن، هشدار می‌داد، گفت : یک توافق بد با رژیم ایران منطقه را در جنگ فرو خواهد برد.

این مقام اسرائیلی گفت که قدرت‌های جهانی باید از غنی سازی اورانیوم و توسعۀ موشک‌های بالستیکی توسط تهران جلوگیری کنند و نگذارند که حکومت اسلامی ایران دیگر کشورها را بی‌ثبات کرده و از گروه‌های شبه نظامی حمایت مالی کند.



source https://www.azadegy.de/?p=25079

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر