درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ فروردین ۲۰, جمعه

اسرائیل چه اسنادی را در باره رژیم ایران به بایدن می‌دهد؟



با آن که هنوز تاریخ دقیق سفر رئیس موساد (سرویس امنیت خارجی اسرائیل) به واشنگتن اعلام نشده است، مقامات اسرائیلی امیدواری بسیار دارند که او با ارائه یک رشته اسناد فوق محرمانه که اسرائیل توسط همکاران خود در ایران به دست آورده، بتواند دولت بایدن را به خطرناک بودن نیت ها و نقشه های آشکار و پنهان رژیم ایران متقاعد کند.

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، گفته می شود که رئیس موساد اسنادی را با خود به واشنگتن می برد که نشان می دهد رژیم ایران بخش حساسی از برنامه های اتمی و موشکی خود را به صورت پنهان انجام می دهد و نباید این خطر را دست کم گرفت.

برخی منابع مطلع گفتند یوسی کوهن در دیدار با مقامات ارشد امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده، درباره ابعاد فتنه گری های رژیم ایران در منطقه و به ویژه در کشورهایی مانند عراق، و یمن، جزئیات بسیار محرمانه ای را به آگاهی آنان خواهد رساند.

همچنین اعلام شد که وزیر دفاع آمریکا به اسرائیل می رود و گفتگوهای بسیار مهمی با رهبران سیاسی و نظامی اسرائیل انجام خواهد داد. پنجاه تن از اعضای وزارت دفاع آمریکا نیز که در رشته های مختلف امنیتی و جنگی تخصص دارند، لویدز آستین را در این سفر همراهی می کنند.

منابع خبری می گویند که این سفر یکی از بهترین فرصت ها خواهد بود که اسرائیل به طور مشروح نگرانی های خود را از برنامه های اتمی و موشکی حکومت ایران به آگاهی مقامات ارشد آمریکایی برساند.



source https://www.azadegy.de/?p=24671

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر