درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ اسفند ۲۶, سه‌شنبه

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه: اولین مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بستری شدند

تاریخ ارسال 16.03.2021

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه گفت: اولین مصدومان چهارشنبه آخر سال استان بوشهر در بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه بستری شدند.

به گزارش ایلنا از بوشهر، دکتر محمدجواد طاهری ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: امروز پنج نوجوان ۱۶ تا۱۸ سال سن حین کار با مواد محترقه در محیطی بسته دچار سوختگی شدند.

وی افزود: این پنج نوجوان دچار سوختگی 30تا 40 درصد در ناحیه سر، گردن و دیگر اندام‌ها هستند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: حال عمومی این مصدومان خطرناک نیست و حادثه‌دیدگان جهت ادامه درمان به بخش بستری منتقل شده‌اند.

دکتر طاهری اظهار کرد: ممکن است موضوع ایمنی و پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در بدو امر برای مردم به خصوص گروه سنی نوجوانان و جوانان مهم نباشد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان در انجام این تفریح خطرناک مجبور هستند که محدودیت‌هایی را محتمل شوند ولی می‌توان با نشان دادن اهمیت موضوع و اینکه حوادث تهدید کننده سلامت آنها است، آنها را آگاه کرد.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی گفت: در روزهای پایانی سال و به خصوص شب چهارشنبه سوری از آحاد مردم و هم استانی های عزیز خواهشمندم که در خانه بمانند و با این کار در شرایط حساس اپیدمی بیماری کرونا کمک کننده کادر بهداشت و درمان باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر