درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ اسفند ۲۶, سه‌شنبه

فرمانده انتظامی شهرستان خمین خبر داد؛ مصدومیت پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در خمین

تاریخ ارسال 16.03.2021

خمین- فرمانده انتظامی شهرستان خمین از سوختگی شدید پسر نوجوانی در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونیشان در شهرستان خمین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، بهزاد فکوری گفت: در حدود ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته با اعلام گزارشی از یک مورد حریق در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد که پسر نوجوان ۱۶ ساله‌ای در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز بوده که به علت بی احتیاطی و انفجار مواد محترقه، پسر نوجوان دچار سوختگی ۴۰ درصدی شده و بخش از وسایل منزل نیز دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: بلافاصله حریق توسط تیم‌های آتش نشانی مهار و فرد مصدوم نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

فکوری در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان از نگهداری مواد اولیه ساخت انواع مواد محترقه در منزل، محل کار و دیگر مکان‌ها اکیداً خودداری کنند و والدین عزیز نیز در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و حتماً دوستان نزدیک فرزندان خود را بشناسند.

وی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه موضوعات مشکوک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر