درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ آبان ۲۱, چهارشنبه

 

نگرانی رئیس پیشین سیا نسبت به اقدامات احتمالی ترامپ


رئیس سابق سیا نسبت به اقدامات احتمالی ترامپ در ۷۰ روز باقی مانده از دوره ریاستش ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «جان برنان»، رئیس سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نسبت به اقدامات احتمالی رئیس‌جمهوری این کشور در ۷۰ روز باقی مانده از دوره ریاستش ابراز نگرانی کرد.

وی گفت: «فکر نمی‌کنم ‌دونالد ترامپ‌ بتواند قدرت خود را حفظ کند، زیرا اختیارات او ظهر روز ۲۰ ژانویه پایان می‌یابد، اما من نسبت به اقداماتی که وی ممکن است تا سر آمدن این روز انجام دهد، بسیار نگران هستم. اکنون‌ نگرانم که این رئیس‌جمهور عصبانی چه کاری می‌تواند انجام دهد.»

برنان در ادامه افزود: «آنچه که او ممکن است در ۷۰ روز آینده انجام دهد من را بیش از دوره ریاستش نگران کرده است، زیرا او در حال انجام اقداماتی از جمله انتصاب افراد بی‌تجربه در رده‌های بالای وزارت دفاع است که این خود، یک سیگنال نگران‌کننده است.»

روزنامه نیویرک تایمز پیش تر از احتمال عملیات نظامی ترامپ علیه رژیم ایران خبر داده بود.

نگرانی شدید حزب الله از اقدامات غافلگیرکننده ترامپ

سرکرده حزب الله لبنان گفته: با برکناری وزیر دفاع آمریکا باید در بالاترین سطح از هوشیاری و آمادگی باشیم.

پیش تر سی ان ان به نقل از یکی از مقامات سابق وزارت دفاع آمریکا گزارش کرده بود که برکناری وزیران در دوره انتقال در کاخ سفید اقدامی غیرمعمول است.

در همین حال رهبر حزب‌الله لبنان امروز با ابراز نگرانی از اقدامات غافلگیرکننده ترامپ گفت: در روزهای باقیمانده از دولت ترامپ و باتوجه به اخراج وزیر دفاع آمریکا باید در بالاترین سطح از هوشیاری و آمادگی بود.

به گزارش رادیو فردا به نقل از رویترز، حسن نصرالله که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: برکناری وزیر دفاع آمریکا احتمالا با مسائل داخلی و خارجی مرتبط است و توجه به شخصیت ترامپ، در دوران باقیمانده ریاست جمهوریش هر احتمالی وجود دارد.

این در حالیست که تلویزیون الجزیره دوشنبه شب در زیرنویس فوری خود به نقل از روزنامه نیویرک تایمز از احتمال عملیات نظامی ترامپ علیه رژیم ایران خبر داده بود.

در این خبر آمده بود که مقامات پنتاگون ابراز نگرانی کرده اند این امکان وجود دارد ترامپ در روزهای باقی مانده عملیات نظامی سری یا علنی علیه رژیم ایران و متحدانش انجام دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر