درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ مهر ۲۹, جمعه

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی: سه تن از عکاسان کماکان در بازداشت بسر میبرند

 انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی با انتشار بیانیه ای از تداوم بازداشت سه تن از عکاسان به نام های یلدا معیری، آریا جعفری و حسین اسماعیلی، خبر داده و خواستار آزادی آنها شد. این انجمن ضمن محکوم کردن دستگیری عکاسان مطبوعاتی، نوشت که از بین عکاسان بازداشتی تاکنون بهار اصلانی و احمد حلبی‌ساز با تودیع قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی با انتشار بیانیه ای از تداوم بازداشت سه تن از عکاسان که در جریان اعتراضات اخیر دستگیر شده اند، خبر داد.

این انجمن در بخشی از بیانیه خود هویت آنها را یلدا معیری، آریا جعفری و حسین اسماعیلی اعلام کرده و نوشت: “عکاسان بازداشتی از بیماری‌های مختلف رنج می‌برند و نیازمند ایجاد شرایط درمانی پایدار و مستمر هستند. به‌خصوص که در پیگیری وضعیت خانم معیری و تماس با خانواده ایشان متوجه شدیم که ایشان در سلول انفرادی در بازداشت هستند.”

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی همچنین اعلام کرد که از بین عکاسان بازداشتی تاکنون بهار اصلانی و آقای احمد حلبی‌ساز با تودیع قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

این انجمن در بیانیه خود ضمن محکوم کردن بازداشت عکاسان مطبوعاتی خواستار آزادی آنها شده و در بخش دیگر بیانیه خود نوشت: “انجمن مکاتباتی را با مسئولین قوه قضاییه انجام داد که یکی از این نامه‌ها، مستقیما به ریاست قوه قضاییه ارسال شد. در پاسخ به این پیگیری‌ها یکی از افراد مسئول در قوه قضائیه درباره مکاتبات صورت‌گرفته با هیئت‌مدیره انجمن تماس گرفته و اطلاعات لازم درباره عکاسان بازداشتی به ایشان داده شد و پیگیری‌های مربوط به آزادی این عکاسان همچنان نیز از طریق قوه قضائیه ادامه دارد.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر