درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ تیر ۳۰, پنجشنبه

قطار بازی جان یک کودک را در شورابیل گرفت

قطار بازی جان یک کودک را در شورابیل گرفت

قطار بازی جان یک کودک را در شورابیل گرفت

مجتبی لاله، مدیر مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کودک ۱۳ ساله به دنبال بی احتیاطی و دویدن دنبال قطار بازی شورابیل پرت شد و جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این کودک به دنبال قطار در حال حرکت دویده و از میله‌های ردیف آخر آویزان شده بود، خاطرنشان کرد: براثر حرکت قطار فرد فوت شده به زیر چرخ‌ها سقوط کرده و در دم جان باخته است.

مدیر مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل با اشاره به اینکه این اتفاق ناگوار بر اثر بی احتیاطی خانواده‌ها روی داده است، گفت: خانواده کودک جان باخته مهمان اردبیل و از شهر دیگری برای مسافرت چند روزه به اردبیل آمده بودند که با این اتفاق تلخ مواجه شدند.

لاله با بیان اینکه تمام تجهیزات شهربازی شورابیل استاندارد بوده و گواهی بیمه نیز برای آنها صادر شده است، افزود: این تجهیزات سالانه و به صورت مرتب بازرسی شده و گواهی استاندارد برای آنها صادر می‌شود.

وی همچنین گفت: در صورت نبود استاندارد هر یک از تجهیزات نسبت به تعطیلی آن اقدام شده و تا زمان اخذ گواهی استاندارد پیمانکار حق بهره برداری از این تجهیزات را ندارد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر