درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ مرداد ۵, چهارشنبه

کودک ۶ ساله تبعه خارجی در رودخانه کلاردشت غرق شد

کودک ۶ ساله تبعه خارجی در رودخانه کلاردشت غرق شد

کودک ۶ ساله تبعه خارجی در رودخانه کلاردشت غرق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جعفر ساداتی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی کودک شش ساله تبعه کشور عراق، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کلاردشت مشخص شد کودک ۶ ساله به همراه خانواده برای تفریح به کنار رودخانه رفته بودند که در هنگام صرف ناهار، مادر این کودک متوجه مفقودی فرزندش شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران به همراه عوامل هلال احمر در محل حاضر که جسد کودک ۶ ساله را در بالادست رودخانه سردآبرود در حالی که بین سنگ داخل رودخانه گیر کرده بود، پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از کشف جسد این کودک ۶ ساله و انتقال آن به ستاد انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار داشت: به محض حضور خانواده و شناسایی جسد، با هماهنگی قضائی به سردخانه دلالت داده شد.

سرهنگ ساداتی با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند و هیچ گاه آنها را تنها نگذارند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر