درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ تیر ۸, چهارشنبه

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد؛ غرق شدن یک نوجوان در استخر کشاورزی

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد؛ غرق شدن یک نوجوان در استخر کشاورزی

  •  خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۲ تیر، یک نوجوان ۱۷ ساله در یکی از روستاهای رفسنجان در یک استخر کشاورزی غرق شد. بی توجهی مسئولان شهری در نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد و عدم نصب علائم هشدار در کانال‌های آب و استخرهای کشاورزی پیش از این نیز بارها باعث بروز حوادث اینچنینی شده است.

به گزارش خبر گزاری هرانا به نقل از فارس نیوز، امروز پنجشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۱، یک نوجوان ۱۷ ساله در یکی از روستاهای رفسنجان در یک استخر کشاورزی غرق شد.

حسینی زینعلی رئیس مرکز اورژانس رفسنجان در این خصوص گفت: حوالی ظهر امروز گزارش غرق شدگی یک نوجوان ۱۷ ساله در روستای محمدآباد مختار واقع در بخش مرکزی رفسنجان دریافت و تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

زینعلی افزود: پیکر بی‌جان این جوان توسط عوامل هلال‌احمر و آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شده بود و علی‌رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس در احیا، نوجوان ۱۷ ساله تبعه افغانستان به‌علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر