درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ خرداد ۸, یکشنبه

کمبود فضای آموزشی در همدان؛ تعداد دانش‌آموزان استان رو به افزایش است

کمبود فضای آموزشی در همدان؛ تعداد دانش‌آموزان استان رو به افزایش است
کمبود فضای آموزشی در همدان؛ تعداد دانش‌آموزان استان رو به افزایش است

ایسنا/همدان مدیرکل آموزش‌پرورش استان همدان از کمبود فضای آموزشی در استان خبر داد و گفت: با وجود رشد منفی جمعیت، تعداد دانش‌آموزان استان روبه افزایش است.

به گزارش ایسنا، محمود نقوی ۵ خردادماه در شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: علیرغم رشد منفی جمعیت و افزایش میانگین سنی در جامعه، تعداد دانش‌آموزان استان روبه افزایش است و از ۳۰۷ هزار دانش‌آموز در سال گذشته به ۳۱۰ هزار نفر در سال جاری رسیده است.

نقوی با اشاره به محدودیت فضای آموزشی در استان، تصریح کرد: در شهر همدان مجبوریم که سه مدرسه نوبت بعد از ظهر در ناحیه دو، تشکیل دهیم و ۱۲۳ پروژه ناتمام حاد داریم که یک پروژه در نهاوند ۱۵ سال است که نیمه‌کاره رها شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اعتبار تملک دارای آموزش‌وپرورش، سهم ما زیر ۶ درصد است و در حال حاضر،  فضای اضافی نداریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش همدان، تاکید کرد: هنرستان فاطمیه در دل شهر همدان تیرچوبی دارد و ۴۰۰ هنرجو در آن مدرسه، تحصیل می‌کنند.

نقوی در پایان، توضیح داد: اوضاع آموزش‌وپرورش در فضای آموزشی خوب نیست و پردیس دختران دانشگاه فرهنگیان وضعیت خوبی ندارد و به دنبال خوابگاه برای دانشجویان هستیم.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر