درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ اردیبهشت ۴, یکشنبه

تنبیه بدنی یک دانش آموز در شهرستان کوار

تنبیه بدنی یک دانش آموز در شهرستان کوار

خبرگزاری هرانا – یک دانش آموز ۱۶ ساله به نام علی شجاع در مدرسه “شهید غفاری” شهرستان کوار از توابع استان فارس، توسط معاون مدرسه خود مورد تنبیه بدنی قرار گرفته و بر اثر شدت ضربه وارده از هوش رفت. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک دانش آموز در شهرستان کوار، توسط معاون مدرسه خود مورد تنبیه بدنی قرار گرفت.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “(ب.ق) معاون هنرستان شهید غفاری کوار، دانش آموز ۱۶ ساله را به دلیل بلند بودن موهایش مورد ضرب و شتم قرار داد. ضربه وارد شده به این دانش آموز در حدی بود که وی از ناحیه سر به زمین برخورد کرده و بیهوش شده است.”
دانش آموز مذکور جهت مداوا به بیمارستان منتقل و هم اکنون حال عمومی او مساعد عنوان شده است.

به گفته این منبع مطلع، خانواده این دانش آموز قصد بازبینی دوربین مدرسه را داشتن که به آنها اعلام شد که دوربین ها خاموش بوده و چیزی ثبت نشده است. او در این خصوص افزود: “ابتدا مدعی هستند که پای علی لیز خورده و به زمین افتاده اما سایر هم کلاسی ها حقیقت ماجرا را به خانواده او اطلاع دادند. بعد از آن هم معاون مدرسه با خانواده تماس گرفته و ادعا کرده به دلیل فشار کار و مدرسه عصبانی شده!”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر