درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ اسفند ۲۶, پنجشنبه

۷۵ درصد آسیب های اجتماعی در فردیس مربوط به کودک آزاری است

۷۵ درصد آسیب های اجتماعی در فردیس مربوط به کودک آزاری است

کرج – ایرنا – معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان فردیس با اشاره به عمده مسایل آسیب های اجتماعی گفت: ۷۵ درصد آسیب های اجتماعی در فردیس مربوط به کودک آزاری است.

«مهین هواسی » روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همسر آزاری، معلول آزاری و سالمند آزاری از دیگر آسیب های اجتماعی محسوب می شوند که در این شهرستان بیشترین فراوانی را دارند.

وی  بیان داشت : کارشناسان  اورژانس اجتماعی شهرستان فردیس همه روزه از ساعت  هفت صبح تا ۱۹ با استفاده از یک دستگاه خودرو در سطح این شهرستان خدمات ارائه می دهند.

هواسی  اظهارداشت:  معضل طلاق پس از کودک آزاری دومین آسیب اجتماعی در شهرستان فردیس محسوب می شود .

وی با بیان اینکه هفت مرکز ترک اعتیاد برای معتادان در فردیس وجود دارد، گفت: موبایل سنتر خودرو در سطح شهر در حال تردد و گشت است و به معتادان متجاهر برای پیشگیری از اعتیاد خدمات رایگان ارائه می دهد.

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان فردیس  افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان فردیس در کمپ های اداره بهزیستی هر دو مرحله دز واکسن اجرا شد.

وی کودکان کار را یکی دیگر از آسیب های اجتماعی شهرستان فردیس دانست و گفت: وظیفه همه دستگاه های فردیس است که به اداره بهزیستی کمک کنند تا با کمک شهرداری مرکز کودکان کار در فردیس راه اندازی  شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر