درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۱ فروردین ۵, جمعه

۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادفات بعدازظهر امروز اصفهان

۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادفات بعدازظهر امروز اصفهان

اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مرگ و دو نفر و مصدومیت ۱۰ نفر در تصادفات محور اردستان در عصر امروز خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهم‌ترین حوادث ترافیکی امروز استان اصفهان اظهار داشت: حادثه برخورد سمند و پژو ۲۰۶ ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در محور مهاباد-اردستان کیلومتر ۱۰ اردستان اتفاق افتاده است، افزود: سه دستگاه آمبولانس برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۶ نفر در این حادثه ترافیکی ابراز داشت: دو مرد ۲۸ و ۶۰ ساله، دو کودک سه و هفت ساله و دو زن ۲۷ و ۶۵ ساله در این حادثه مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

فوت دو مرد سالمند در واژگونی ساندرو

عابدی با اشاره به دیگر حادثه ویژه ترافیکی امروز در استان اصفهان تصریح کرد: ساعت ۱۶ و ۳۴ دقیقه واژگونی یک دستگاه ساندرو به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه نیز در محور اردستان – مهاباد کیلومتر ۲۵ اتفاق افتاده است، ابراز داشت: دو کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت چهار نفر در این حادثه ترافیکی گفت: مرد ۳۹ و زن ۳۷ ساله و دو کودک ۷ و ۴ ساله در این حادثه مصدوم شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه نیز دو مرد ۷۴ و ۷۰ ساله جان خود را از دست دادند.

عابدی تصریح کرد: مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر