درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ آذر ۸, دوشنبه

سرکوب، موقعیت “نظام” را در جهان تضعیف می‌ کند

سرکوب، موقعیت “نظام” را در جهان تضعیف می‌ کند
روزنامه همدلی به‌نقل از یکی از سرکردگان سپاه پاسدار کوثری در باره سرکوب اعتراضات اصفهان نوشت: جریان ضد انقلاب به‌دنبال آن هستند که بگویند در ایران امنیت وجود ندارد و در این شرایط مذاکره هم معنایی ندارد و نباید انجام شود.

روزنامهٔ مستقل هم در یادداشتی با‌ عنوان «پاس گل‌هایی که به‌دشمن دادیم» نوشت: سرانجام اعتراضات مردم اصفهان به خشونت گرایید. مسئولان به روال سابق دست به توجیه و فرافکنی زدند و به جای پذیرش نارضایتی مردمی، معترضان را فریب خوردگان و عوامل دشمن برچسب زدند.

روزنامه جهان صنعت هم به نقل از علی صوفی از فعالان موسوم به اصلاح طلب به نظام در مورد شکست سیاست سرکوب هشدار داد و نوشت: شاید برخی با نسبت دادن اتفاقات رخ داده به دشمن و افراد نفوذی و… پرونده این قضیه را ببندند اما واقعیت آن است که سرکوب، متهم و محکوم کردن مردم و این‌گونه برخوردها مشکلی را از کشور حل نمی‌کند. اتفاقاً برعکس عمل کرده و هر روز مسئولان را منزوی‌تر می‌کند. همین برخوردها است که موقعیت ما را در دنیا تضعیف می‌کند.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر