درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ مهر ۲۵, یکشنبه

برخورد با زنان در ایران با قلاب زنده گیری حیوانات+فیلم

برخورد با زنان در ایران با قلاب زنده گیری حیوانات+فیلم
ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد مزدوران جنایتکار خامنه ای با خشونت تمام یک زن بی دفاع را سوار خودروی ون نیروی انتظامی (گشت ارشاد) می‌کنند.

سایت رویداد ۲۴نوشت: چند روزی می‌شود که فیلم دستگیری یک دختر جوان توسط یک مامور گشت ارشاد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بسیار شوک آور است. در این فیلم مامورین سعی می‌کنند خانم جوانی را تا داخل ون گشت ببرند، اما زمانی که با مقاومت دختر روبرو می‌شوند به زور متوسل می‌شوند و با رفتاری خارج از عرف او را به داخل ون می‌اندازند. در قسمتی از این فیلم، ظاهرا یکی از مامورین که در داخل ماشین است، از یک وسیله که معمولا برای زنده گیری حیوانات استفاده می‌شود برای برخورد با این زن استفاده می‌کنند.

صالح نیکبخت وکیل دادگستری در این باره می‌گوید: آنچه در حادثه اخیر رخ داد و استفاده از وسایلی که برای دستگیری جانوران وحشی استفاده می‌شود و همچنین نوع برخورد مامورین حاضر در آنجا، به شدت اذهان عمومی را تحریک کرده است.

نیکبخت با بیان اینکه آن چیزی که افکار عمومی جامعه را بیش از موارد پیشین ملتهب کرده است، استفاده پلیس از قلابی است که برای دستگیری جانوران وحشی استفاده می‌شود، همچنین هل دادن و دستگیری آن خانم و انداختن او به داخل ماشین و آنطوری که گفته می‌شود هم مو‌های او را کشیدند و هم سر او به لبه در اتومبیل برخورد کرده است. این گونه موارد حتی برای افرادی که مرتکب قتل شده‌اند هم صورت نمی‌گیرند.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر