درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ آبان ۹, یکشنبه

اطلاعات اسرائیل باعث اعمال تحریم پهبادی سپاه شد

اطلاعات اسرائیل باعث اعمال تحریم پهبادی سپاه شد
یک شبکه اسرائیلی اعلام کرد که اطلاعاتی که اسرائیل درباره فناوری پهپادی سپاه پاسداران در اختیار آمریکا قرار داده بود موجب شده تا واشنگتن علیه تهران تحریم جدید اعمال کند.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه هاآرتص، شبکه عبری زبان کان گزارش داد که اسرائیل به تازگی اطلاعاتی درباره برنامه هواپیماهای بدون سرنشین رژیم ایران در اختیار آمریکا قرار داده که شامل “موارد تحریم شده و استفاده گسترده از پهپادهای مسلح در طول سال های گذشته علیه اهداف مختلف در منطقه خلیج فارس” بوده است.

وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه علیه چهار فرد و دو شرکت به دلیل ارتباط با برنامه های تولید هواپیماهای بدون سرنشین در ایران و استفاده از این ابزارها توسط سپاه پاسداران تحریم اعمال کرد.

بنابر گزارش شبکه کان، اسرائیل این اطلاعات را از طریق هیئت هایی در جریان کار گروه های مشترک با همتایان آمریکایی، به طرف آمریکایی منتقل کرده است.

بنا بر این گزارش، اطلاعات مذکور درباره تقویت گسترده توان پهپادی رژیم ایران و اثبات مشارکت سپاه پاسداران در یک سری حملات علیه اهداف آمریکایی و غربی بوده و تحریم هایی را پیشنهاد می کند که اعمال آنها می تواند ادامه این مسیر را برای جمهوری اسلامی دشوارتر کند.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر