درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ آبان ۹, یکشنبه

حمله “خامنه‌ای بنزین ما کو؟” کار چه کسی بوده است؟

حمله “خامنه‌ای بنزین ما کو؟” کار چه کسی بوده است؟


رئیس سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفته است که براساس تحلیل‌های اطلاعاتی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در ایران کار آمریکا و اسرائیل بوده است.

پاسدار جلالی گفت: حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت “در بخش میان افزار اتفاق افتاد که حمله بسیار پیچیده و پاکسازی آن دشوار” بوده و “این حمله به حمله سایبری به راه آهن و بندر شهید رجایی شبیه است و از نظر ما این حمله به طور قطع به وسیله آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام شده است”.

به گزارش بی بی سی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی امکان دست داشتن عوامل داخلی در حمله سایبری روز سه‌شنبه ۴ آبان را رد نکرد و گفت که “دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی هستند.”

عصر سه‌شنبه چهارم آبان ماه، به دنبال از کار افتادن پمپ‌بنزین‌ها وتشکیل صف‌های طولانی ماشین در شهرهای مختلف ایران، مقام‌های جمهوری اسلامی تایید کردند که حمله سایبری صورت گرفته است. به گفته رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت، این اختلال “از ساعت ۱۱” صبح آغاز شده بود.

همزمان بیلبوردهای دیجیتال در شهر اصفهان هک شده و پیام هایی سیاسی روی آنها نقش بسته بود که از جمله “خامنه‌ای! بنزین ما کو؟” بود. این حمله سایبری، همزمان است با دومین سالگرد سرکوب اعتراض‌ها به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در ایران اتفاق افتاد.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر