درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ شهریور ۷, یکشنبه

روسیه فریبکار هرجا لازم باشد سر ما کلاه می ‌گذارد

روسیه فریبکار هرجا لازم باشد سر ما کلاه می ‌گذارد
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: اکنون دولت آقای رئیسی و بخشی از سیاست خارجی که در اختیار آقای امیرعبداللهیان است باید به فکر رفع تحریمها با تکیه بر برطرف‌کردن موانع بین‌المللی باشند.

وی گفت: اکنون مردم ایران مشکلات بسیاری دارند و می‌پرسند که چرا با وجود منابع بسیار ملی در قیاس با کشورهای دیگر اثر مثبتی در زندگی‌مان به وجود نمی‌آید؟ مردم می‌خواهند سیاست‌ورزی‌ها نفعی برای زندگی‌شان بیاورد.

فلاحت‌پیشه گفت: امروز می‌بینیم که همان کشورهای حامی داعش (ترکیه و قطر) اقتصاد منطقه را به دست گرفته‌اند و می‌بینیم که روسیه فرصت‌های ما را در سوریه برای خود کرده است.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر موضع‌گیری‌های منفی برخی از دولتی‌ها درباره مذاکره و ارتباط با غربی‌ها قیمت دلار و طلا را افزایش داده است. حالا آقای رئیسی باید بداند که اوست که باید پاسخگوی کیفیت زندگی مردم باشد و لازم است که راهبردی واقع‌گرایانه در حوزه سیاست خارجی در پیش بگیرد. شعارهای تند در حوزه سیاست خارجی هزینه‌های گزافی بر دوش ملت می‌گذارد.

علی خرم، نماینده اسبق جمهوری اسلامی در مقر اروپایی سازمان ملل نیز پیش تر با اذعان به شکست استراتژی خامنه ای و پاسدارانش در سوریه گفته بود: روسیه در حال حاضر هم در حال معامله با آمریکاست و هرجا لازم باشد سر ایران کلاه می ‌گذارد.

New Title

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر