درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ خرداد ۱۲, چهارشنبه

رژیم ملاها به حکمرانی اموی و عباسی تبدیل می شود



می‌گویند انتخابات را باید به «بیعت» تبدیل کنیم!…جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به حکمرانی اموی و عباسی است

وحید جلیلی (برادر سعید جلیلی) از فعالان اصولگرا و مسئول جشنواره عمار می گوید: اصولگرایان فقط یک تاکتیک می شناسند و آن هم ” النصر بالرعب” است.

وی گفت: امروز یک عده به جمع‌بندی رسیده‌اند که مبنای امام و مبنای رهبری در یکی از مهمترین مسایل نظام یعنی مشارکت؛ که اصلا نظریه “نظام انقلابی” بر آن بنا شده؛ غلط است. برخی اصولگراها این را تصریح نمی‌کنند، تقیه می‌کنند، اما در عمل، در رفتار، در موضع‌گیری، بر این مبنا عمل می‌کنند چون جمع‌بندی شان این شده که رفتار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در ماجرای انتخابات و مشارکتِ مردم غلط و باطل بوده و نباید گذاشت آن فرهنگ سیاسی که امام در نظرش بود؛ حاکم بشود.

وی افزود: الان کاری که دارد در عرصه انتخابات صورت می‌گیرد این است که می‌گویند انتخابات را باید تبدیلش کنیم به بیعت. این روش‌ها نه تنها جمهوری اسلامی را به سمت حکومت امام زمانی نخواهد برد بلکه زمینه روی کارآمدن امویان و عباسیان را فراهم خواهد کرد.

برادر سعید جلیلی گفت: اصولگرایان فقط یک تاکتیک می شناسند و آن هم ” لنصر بالرعب” است. وقتی که شما بتوانی فضا را بحرانی نشان بدهی؛ در شرایط بحرانی، حکومت نظامی حاکم می‌شود. در شرایط بحرانی، منع عبور و مرور اتفاق می‌افتد. منع تجمع بیش از چند نفر اتفاق می‌افتد.

نبرد برای کسب جانشینی خامنه‌ای در بحبوبه منفوریت رژیم

سایت شبکه خبری سی ان‌بی‌سی آمریکا در گزارشی درباره سیرک انتخابات خامنه ای نوشت: برای اکثر کارشناسان، انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران به‌ معنی چندان تغییری نیست. چرا که تصمیمات مهم با ولی‌فقیه است. خامنه‌ای ۸۲ساله، که ظاهراً از بیماری بدی رنج می‌برد، در جستجوی یک جانشین است. این اقدام در زمینه‌ ای از اعتراضات گسترده مردمی علیه رژیم در ۲یا ۳سال گذشته صورت می‌گیرد. از همه مهمتر این‌که معترضان، اکنون مشروعیت رژیم را زیر سؤال می‌برند – چیزی که تاکنون “منطقه ممنوع” بوده است.



source https://www.azadegy.de/?p=25572

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر