درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ خرداد ۸, شنبه

حاکمیت یکدست شده؛ مشارکت کمتر از زمان طاغوت!



با این وضعیت مشارکت از زمان طاغوت هم کمتر می‌شود

روزنامه جمهوری اسلامی امروز با اشاره به رد صلاحیت‌های نمایش انتخابات خامنه ای، هدف چنین سیاست‌هایی را یکدست کردن حاکمیت دانست که در نهایت به عدم مشارکت و تحریم از سوی مردم منجر خواهد شد.

این منبع نوشت: نتایج انتخابات پیشاپیش مشخص است. تکلیف انتخابات ریاست جمهوری از هم‌اکنون روشن است و کسی در اینکه برنده نهائی این انتخابات کیست ابهامی ندارد.

این روزنماه نوشت: هیچ یک از داوطلبان ریاست جمهوری تایید صلاحیت‌شده برنامه جامعی که متناسب با مشکلات کشور باشد ارائه نکرده‌اند و اصولا آنها در اندازه‌ای نیستند که قدرت فائق آمدن بر این مشکلات را داشته باشند.

از سوی دیگر یک عضو مجلس خبرگان گفته: با این وضعیت مشارکت از زمان طاغوت هم کمتر می‌شود.

هاشم‌زاده هریسی در گفتگو با روزنامه مستقل گفت: این که چرا مشارکت کم شده است پاسخ آزار دهنده‌ای دارد. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، مردم به شدت ناراضی هستند. مشکل مردم از معیشت گذشته است، اکثریت مردم ناراحت هستند. حتی کسانی‌که به نظام علاقه‌مند هستند هم ناراحتند، خانواده‌های شهدا هم ناراحتند. کشور به سمت بدی در حال حرکت است.

وی افزود: این شرایط اقتصادی و تورم پیش آمده و هر روز چندین برابر می‌شود و فقیرها فقیرتر می‌شوند مردم را ناراضی می‌کند. اکثریت قاطع مسئولان ثروتمند هستند و هر روز ثروتشان بیشتر می‌شود اما مردم یک آلونک ندارند و امیدشان از زندگی بریده می‌شود. ناامیدی شرایط را بدتر می‌کند که متأسفانه حرکت به این سمت است.

این عضو خبرگان گفت: چطور می‌شود که یک دفعه در یک شب میلیاردها سرمایه مسئولان زیاد می‌شود ولی مردم فقیرتر می‌شوند. این رفتارها در انتخابات تاثیر می‌گذارد. این تارها در انتخابات تاثیر می‌گذارد. با این وضعیت مشارکت از زمان طاغوت هم کمتر می‌شود…ا



source https://www.azadegy.de/?p=25510

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر