درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ خرداد ۱۰, دوشنبه

نوه خمینی خطاب به رهبر؛ نمی‌شود شما منتخب کنید!



حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی که خامنه‌ای از ابتدا او را از ورود به انتخابات منع کرد، خطاب به ولی فقیه و شورای نگهبانش گفت: انصاف داشته باشید، نمی‌شود شما منتخب کنید و بگویید به او رأی بده!

به گزارش انصاف نیوز، حسن خمینی گفت: اگر می‌گوییم حکومتی که اقبال عمومی را ندارد مشروع نیست، حکم خداست. وقتی می‌گوییم اقبال عمومی، نظر جمهور (اکثریت)، شرط مشروعیت نظام است و انتخابات مشروعیت‌ساز است، از این جهت است که اقبال عمومی از نظر امام جزیی موضوع است.

وی افزود: جامعه باید خودش همراه باشد، خودش همدل باشد. نمی‌شود برای مردم تصمیم‌گیری کرد. دوستان انصاف داشته باشند. شما حق رأی دارید، من هم حق دارم آن کسی که دلم می‌خواهد را انتخاب کنم. هر کدام که اکثریت را کسب کردیم محل اطاعت است. نمی‌شود تو برای من منتخب کنی و بگویی به این رأی بده!

پزشکیان در جلسه علنی مجلس ارتجاع شورای نگهبان را به‌خاطر رد صلاحیتها مورد حمله قرار داد و از جمله گفت: «ما در جامعه‌یی که زندگی می‌کنیم بی‌عدالتی در سیاست در اقتصاد در قومیت در فرهنگ در هر جا نگاه کنی وجود دارد انکارناپذیر است»

در واکنش به اظهارات نوه خمینی، یک عضو باند خامنه ای بنام “آقا تهرانی” گفت: بیرون خیلی کاری نمی‌توانند بکنند، بدانید منافق داخلی خطر دارد!

از سوی دیگر مسعود پزشکیان، یک نامزد رد صلاحیت شده دیگر امروز گفت: بروید ارزیابی کنید مردم پشت سر ما حرف های خوبی نمی‌زنند. ما خودمان مقصر هستیم باید رفتارمان را نگاهمان را اصلاح کنیم وگرنه این مملکت (نظام) در خطر هست…



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر