درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

احمدی‌ نژاد با حمله به نظام، آدرس شیطان اصلی را داد!

 تاریخ ارسال 27.04.2021 

.

به گزارش سایت دولت بهار، احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم ورامین در باره قرارداد ننگین با چین گفت: می گویند این یک موافقتنامه کلی است. در دنیا موافقتنامه کلی را به سرعت منتشر می کنند چون تعهدی ندارد. وقتی منتشر نمی شود یعنی تعهداتی در آن وجود دارد! اگر مسئولین هزار بار هم تکذیب کنند، ملت باور نمی کند! توافق با چین اگر منفعت داشت، حکومت، آن را در بوق و کرنا می‌کرد.

احمدی‌نژاد گفت: ملت اعتراض می کنند که چرا این توافقنامه منتشر نمی شود؟ مقامات کشور پاسخ می دهند که طرف چینی از ما خواسته است منتشر نکنیم! این را می خواهیم کالبد شکافی کنیم و ببینیم یعنی چه که طرف چینی چنین چیزی خواسته است؟ قانون اساسی ما می‌گوید هر قراردادی که در سطح بین‌الملل می نویسید، باید برود در جلسه علنی مجلس خوانده شود و رادیو هم باز باشد و آن را پخش کند، در باره بند بند آن بحث شود و رای گرفته شود. چرا می‌گوید باید علنی بحث شود و رادیو روشن باشد؟ برای این که همه ملت در جریان قرار بگیرند که چه اتفاقی می افتد. این حق ملت است. شما چطور اجازه دادید که طرف چینی همین اول کار، این حق را از ملت بگیرد؟ ساده است. حق ملت ایران این است که بداند در قرارداد چه می گذرد. شما می‌گویید طرف چینی به ما گفته منتشر نکنید و شما هم گوش کردید. یعنی شما با قبول درخواست طرف چینی، حق قانونی و مسلم ملت ایران را زیر پا گذاشته اید. اگر اسم این دخالت نیست، پس چیست؟ حالا فردا که می‌خواهید اجرا کنید چه تقاضاهایی خواهند داشت؟

وی در ادامه سخنانش گفت: مشکل این است که یک عده ای خودشان را برتر از توده های مردم می‌دانند. رسما می‌گویند به شما چه مربوط است! من با اطمینان می گویم که جگرکی و لبو فروش خیلی بهتر از شما مسائل را می فهمند. شما خودتان را فهمیده می دانید، این هم عملکردتان است.

احمدی نژاد گفت: حالا می خواهید بروید مذاکره کنید! پشت تان خالیست و باید امتیاز بدهید. آنها هم که استاد کار هستند، قشنگ بلدند. بدون در جریان گذاشتن ملت میخواهید بروید مذاکره کنید؟ به هر آدمی در دنیا بگویید، می گوید این نتیجه اش جز وادادن و تسلیم و امتیاز دادن نیست.

وی در ادامه گفت: حاضرند هزار میلیارد هزار میلیارد کش بروند، یک عده فرار کنند، سوء استفاده‌های کلان بشود اما در جیب ملت نرود. این یک روحیه است که من اسم آن را روحیه شیطانی می گذارم. چون شیطان است که می‌خواهد انسانها را ضعیف و حقیر کند. همه شما دستتان در کار است.

احمدی نژاد در پایان به سران نظام هشدار داد و گفت: به خدا اینجا انسان بعضی وقت ها صحنه هایی می بیند که تا چند روز خوابش نمی برد. ملت امروز ناراحت و ناراضی و عصبانی است. این را جدی بگیرید. نارضایتی ملت را شوخی نگیرید.

جزیره خریدند تا در صورت قیام به آنجا فرار کنند

احمدی نژاد پیش تر در دیداری با هوادارانش از شهر اردبیل گفته بود: تلاش هایی برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری در جریان است.

او گفت: یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد. طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد.

احمدی نژاد با بیان اینکه هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند، گفت: جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند.

در همین رابطه عبدالرضا داوری فعالی سیاسی که پیشتر از مشاوران احمدی نژاد بود وحالا از او جدا شده است در توئیتی نوشت: “«‏احمدی نژاد با طرح این ادعا که جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند
بدنبال القاء دو پیام است:
۱-جمهوری اسلامی درحال فروپاشی است.
۲-مسولین ج.ا، مردم را رها کرده و در حال غارت و فرار هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر