درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ اردیبهشت ۵, یکشنبه

در سومین روز اعتراض به قرارداد ضدایرانی، زنان مورد ضرب و شتم قرار می گیرند

تاریخ ارسال 25.04.2021

در سومین روز اعتراض به قرارداد ضدایرانی، زنان مورد ضرب و شتم قرار می گیرنددر سومین روز اعتراض به قرارداد ضدایرانی، زنان مورد ضرب و شتم قرار می گیرند

مردم ایران برای سومین روز متوالی به اعتراضات خود علیه قرارداد خائنانه ۲۵سال همکاری با چین که چوب حراج به دارائی ها و سرمایه های مردم ایران زده است، ادامه دادند.

روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، زنان و مردان بیشتری به خیابانها ریختند تا مخالفت خود را با عملکرد رژیم نشان بدهند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود:‌‌«ایران برای فروش نیست.»

زنان در این روز هم در اعتراضات نقش فعال داشتند.

در تهران به رغم حضور سنگین نیروهای امنیتی و مأموران لباس شخصی، گروهی از زنان در مقابل مجلس رژیم یک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نیروهای امنیتی که شامل مزدوران غیرایرانی هم می شدند به تظاهرکنندگان حمله ور شده و آنها را باتون مورد ضرب و شتم قرار دادند. آنها به کسی رحم نمی کردند و حتی سالمندان و نوجوانان را نیز وحشیانه کتک می زدند.

نیروهای امنیتی یک دختر ۱۰-۱۲ساله را که به همراه مادرش در این اجتماع شرکت کرده بود کتک زدند. وقتی مادر وی می خواست او را از چنگال مزدوران بیرون بکشد، آنها قصد داشتند با باتون به سر مادر بکوبند که مردم حاضر در محل مانع شدند.

نیروهای سرکوبگر تعداد زیادی از زنان را نیز کتک زدند و تلفن های موبایل آنها را شکسته و یا مصادره کردند.

نیروی انتظامی دستگیرشدگان را با سه ون و یک مینی بوس از محل دور کرد.

همچنین در مشهد، دومین شهر بزرگ ایران، شمار زیادی از مردم در چهارراه عبدالمطلب دست به اعتراض زدند.

همچنین گزارشاتی از اعتراض در شهرهای کازرون، قروه کردستان و کرمانشاه دریافت شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر