درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ اسفند ۲۲, جمعه

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان: ۳۵۶ «کلاس اولی» بازمانده از تحصیل در استان سمنان شناسایی شدند

تاریخ ارسال 12.03.2021

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان ثبت شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در محل استانداری درباره آمار بازماندگان از تحصیل و همچنین شرایطی که کرونا برای جامعه پدید آورده است، بیان کرد: اجرای دقیق ساز و کارهای مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب اردیبهشت ۹۹ در انسداد مبادی بی‌سوادی و بازماندگان تحصیلی همراهی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان سمنان سمنان ثبت شد، افزود: براساس ارزیابی‌های انجام شده در مجموع کل مقاطع تحصیلی، ۷۵۷ دانش آموز از تحصیل جا ماندند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: باوجود اینکه نرخ بازماندگی از تحصیل در استان پایین است اما باید برای بازگرداندن دانش آموزان جامانده از تحصیل به امر آموزش و پرورش اقدام شود.

دستورانی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه تجلیل از معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم در سال آینده در دستور کار است و از هم‌اکنون به فکر انجام مقدمات اجرای باشکوه این آئین هستیم، بیان کرد: برای برگزاری آئین گرامیداشت روز معلم، اعتباراتی نیاز است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبار مدنظر کمک حال آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر