درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۴۰۰ فروردین ۸, یکشنبه

به کسی که یک بقالی را نمی تواند بگرداند می گویند دکتر!



صادق خرازی از اصلاح طلبان قلابی گفته: اینکه اطرافیان آقای روحانی می‌‌گویند اصلاحات نقشی نداشت، طنز سیاسی است. اگر آقایان هاشمی و خاتمی نبودند، روحانی حتی رایش به دو سه میلیون هم نمی‌‌رسید.

این اصلاح طلب قلابی که خود را دبیرکل حزب “ندای ایرانیان” معرفی می کند، با حمله به روحانی گفت: قول‌‌هایی که آن روز‌ها آقای روحانی می‌داد، از فردایش تغییر کرد. سال ۹۶ هم دوباره این داستان تکرار شد؛ دور اول مناظره آقای روحانی بازنده بود و انتقادات نسبت به ایشان وسیع و صریح بود. آقای جهانگیری بود که به میدان آمد و پشت ایشان ایستاد؛ به آقای جهانگیری قول دادند، بعد زدند زیرش.

وی افزود: زمانی که که آقای جهانگیری و روحانی آمدند، قول دادند که آقای جهانگیری دولت را انتخاب کند. بعد آقای روحانی گفت: «خودم می‌خواهم اداره کنم»؛ که نتیجه اداره کردنشان هم می‌‌بینیم.

این اصلاح طلب قلابی در پایان مجبور به اعتراف شد و با متهم کردن روحانی به بی کفایتی گفت: دکتر روحانی هم تصمیم گرفت و اراده کرد که خودم می‌‌خواهم اقتصاد را اداره کنم…، کسی که تا به حال یک نانوایی و بقالی را هم اداره نکرده بود.

اصلا چرخی در کشور نمانده است که بچرخد!

روحانی مدتهاست بدون کمترین توجهی به افکار عمومی و رسانه‌ها و وضعیت واقعی کشور، عمدتا به موعظه‌های طولانی و تکرار مکررات روزانه در جلسات هیات دولت و طرح ادعاهای عجیب و غریب در تعریف از وزیران و عملکردشان خصوصا در حوزه اقتصاد روی آورده که به گفته کارشناسان باعث عصبانیت بیشتر مردم شده است و معلوم هم نیست او با این نوع نگاه کاملا متفاوت و غیرواقعی به جامعه فقرزده و بحرانی امروز ایران به دنبال چیست.

روحانی امروز در جلسه امروز هیات دولت در یک سخنرانی طولانی گفت: «اینکه گفتیم سانتریفیوژ می‌چرخد و چرخ اقتصاد می‌چرخد، به آن عمل کردیم! …چرخ اقتصاد کشور بهتر از گذشته می‌چرخد!

ابوالقاسم حکیمی‌پور اقتصاددان در واکنش به اظهارات امروز روحانی در مورد چرخش همزمان چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها گفت: محبوبیت آقای روحانی در جامعه زیر پنج درصد است. ایشان در ۲۲ بهمن بخاطر بدبختی مردم از آن‌ها عذرخواهی کرد. حالا چه شده که می‌گوید چرخ اقتصاد چرخیده؟! آیا رئیس‌جمهور وضعیت نرخ ارز، رشد اقتصادی منفی، قیمت سرسام‌آور مسکن و نرخ ثابت سرمایه که منفی شده است را نمی‌بیند؟!

وی افزود: آقای روحانی به هیچ وجه مدیر خوبی نبوده و نخواهد بود. بهتر است روحانی بجای این حرف‌ها جلوی رئیس دفترش را بگیرد که هیچ‌گونه سواد ارزی ندارد و در این رابطه اظهار نظر می‌کند. رئیس سازمان برنامه بودجه دولت روحانی کوچکترین شناختی از ماهیت بودجه ندارد. دولت روحانی ناکارآمد است و این ناکارآمدی در هفتاد سال گذشته تاریخ ایران بی‌سابقه است.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تهران نیز در گفتگو با «نود اقتصادی» در خصوص اظهارات امروز رئیس جمهور در مورد چرخیدن چرخ اقتصاد کشور و سانتریفیوژها را توهم آمیز خواند و گفت: کجا چرخ اقتصاد کشور می چرخد، اصلا چرخی برای اقتصاد کشور نمانده است، دیگر کسب و کاری برای ما نمانده است.

محمدرضا زهره‌ وندی، افزود: ۶۰ درصد مشکلات اقتصادی فعلی به دلیل خود تحریمی های داخلی است و نمی توان مشکلات را به تحریم‌های خارجی نسبت داد.

یک عضو اتاق بازرگانی نیز با انتقاد از اظهارات امروز روحانی در مورد “چرخیدن سانتریفیوژها و معیشت مردم” گفت: باید دید سطح زندگی مردم تا چه میزانی می چرخد و آنها چه قدر رفاه دارند. بله آقای رئیس‌جمهو مردم زنده‌اند اما چگونه؟!

مسعود دانشمند افزود: تورم به بالاترین میزان رسیده است. مردم یا سرمایه خود را در بورس از دست داده اند و یا حقوقشان کفاف زندگی را نمی دهد و پس اندازهایشان از بین رفته است.

این عضو اتاق بازرگانی تاکید کرد: مدیریت داخلی بیشترین تاثیر را در مشکلات اقتصادی داشته وبارها گفته‌ام که تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران تنها ۳۰ درصد است.



source https://www.azadegy.de/?p=24507

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر