درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ اسفند ۲۶, سه‌شنبه

سرپرست فوریت های پزشکی گلستان خبرداد مصدومیت ۲ کودک و نوجوان گلستانی بر اثر انفجار ترقه

تاریخ ارسال 16.03.2021

گرگان- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان از مصدومیت دو کودک و نوجوان گلستانی در شهرهای خان ببین و گنبدکاووس بر اثر انفجار ترقه خبرداد.
به گزارش خبرنگار مهر محمد جواد مقسمی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: دو کودک و نوجوان گلستانی در شهرهای خان ببین و گنبدکاووس بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب شدند.

وی افزود: یک کودک ۹ ساله از ناحیه ران دچار سوختگی شدید شده و در بیمارستان گرگان بستری است و یک نوجوان ۱۴ ساله هم بر اثر انفجار ترقه از ناحیه دست مصدوم شده که در گنبدکاووس تحت درمان است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان تاکید کرد: سوختگی هر دو نفر شدید و از نوع درجه سه است.

مقسمی بیان کرد: ۵۷ پایگاه اورژانس با ۷۰ آمبولانس و اورژانس بیمارستان ها در روزهای منتهی به پایان سال و چهارشنبه سوری در آماده باش هستند.

وی گفت: در سال ۹۶ تعداد ۵۰ نفر، در سال ۹۷ تعداد ۲۵ و در سال گذشته هفت نفر در شب چهارشنبه سوری مصدوم شدند و امیدواریم امسال با توجه به شرایط کرونا و کرونای انگلیسی ثبت شده در استان مردم رعایت کرده و سلامتی را فدای شادی یک ‌شبه نکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر