درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ اسفند ۲۷, چهارشنبه

سقز؛ پیدا شدن یک نوزاد رها شده در کیسه زباله

تاریخ ارسال 17.03.2021

خبرگزاری هرانا – شامگاه دوشنبه ۲۵ اسفندماه، یک نوزاد تازه متولد که بدون لباس در داخل کیسه ای زباله در یکی از شهرک های سقز رها شده بود، توسط تیم اورژانس به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل شد. مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز سطح هوشیاری و وضعیت عمومی این نوزاد را نامناسب عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، شامگاه دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۹، یک نوزاد تازه به دنیا آمده که در یکی از شهرک های سقز رها شده بود، توسط تیم اورژانس به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل شد.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: شب گذشته یک نوزاد رها شده در داخل کیسه زباله و بدون لباس در نزدیکی مسجد امام غزالی در شهرک دانشگاه این شهر پیدا شد. مردم این محله با دیدن این نوزاد که وضعیت نامناسب و تنفس ضعیفی داشت سریعا با آتش نشانی تماس گرفتند و در نهایت تیم‌های اورژانس نوزاد را به بیمارستان امام خمینی انتقال دادند.

سیروان فتاحی با بیان اینکه والدین در بدو تولد این نوزاد را در کیسه زباله رها کردند، افزود: با انتقال این نوزاد به بیمارستان امام خمینی، وضعیت و سطح هوشیاری او بسیار ضعیف عنوان شد و هم اکنون وضعیت وی نامناسب است.

فتاحی عنوان کرد: بعد از انتقال این نوزاد به بیمارستان، نیروهای آگاهی و پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر