درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ اسفند ۲۲, جمعه

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان مطرح کرد: شمار بازماندگان از تحصیل در سمنان به 757 نفر رسید

تاریخ ارسال 12.03.2021

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده در مجموع کل مقاطع تحصیلی، ۷۵۷ دانش آموز از تحصیل جا ماندند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد دستورانی بیان کرد: تجلیل از معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم در سال آینده در دستور کار است و از هم‌اکنون به فکر انجام مقدمات اجرای باشکوه این آیین هستیم.
وی افزود: برای برگزاری آیین گرامیداشت روز معلم ، اعتباراتی نیاز است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبار مدنظر کمک حال آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

دستورانی یادآور شد: اجرای دقیق ساز و کارهای مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب اردیبهشت ۹۹ در انسداد مبادی بی‌سوادی و بازماندگان تحصیلی همراهی دستگاه‌های اجرایی را می طلبد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان سمنان سمنان ثبت شد تصریح کرد: باوجود اینکه نرخ بازماندگی از تحصیل در استان سمنان پایین است اما باید برای بازگرداندن دانش آموزان جامانده از تحصیل به امر آموزش و پرورش اقدام شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر