درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ مهر ۱۶, چهارشنبه

 

عدالت جنسیتی در آموزش و پرورش ضروری است

۱۵ مهر ۱۳۹۹

رکنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: گسترش و توسعه عدالت جنسیتی در حوزه‌ی آموزش و پرورش از ضرورت‌های مهم است.

آموزش و پرورش / به گزارش رکنا، زهرا ابراهیمی روز سه شنبه در نشست مشترک با مشاور استاندار در امور بازماندگان از تحصیل اظهار داشت: توسعه‌ عدالت جنسیتی و درصد جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل روند رو به رشدی داشته اما همچنان از شرایط مطلوب فاصله داریم و باید از ظرفیت‌های موجود برای جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل بنحو شایسته ای بهره برد.

وی با تاکید بر بررسی دقیق وضعیت مدارس در دوران کرونا بیان کرد: در کارگروه فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور درحوزه‌ی زنان و خانواده وضعیت دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در بحران کرونا بر پایه تحلیل و آمار ارائه شده است.
وی ادامه داد: از طرفی بازدیدهایی در سطح حاشیه‌ی شهر و وضعیت مدارس ویژه بازماندگان از تحصیل انجام شده و در صدد گسترش این مدارس در سیستان و بلوچستان هستیم .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌و بلوچستان با تاکید بر تقویت حلقه‌ی آموزش در حوزه‌های متفاوت برای دانش‌آموزان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی «فنون مذاکره» برای دانش آموزان مقاطع دبیرستان از جمله پیشنهادهایی است که با هدف ارتقای کیفیت آموزشی در نشست مدیر کل آموزش و پرورش پیشنهاد داده شده است.
به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مشاور استاندار در امور بازماندگان از تحصیل نیز در این نشست بر لزوم همکاری‌های گسترده تاکید کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر