درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ مهر ۲۷, یکشنبه

 

بازداشت ناهید تقوی توسط نیروهای امنیتی در تهران











ناهید تقوی، شهروند ۶۶ ساله، جمعه شب مورخ ۲۵ مهرماه توسط نیروهای امنیتی در منزل خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

ماموران در حین بازداشت اقدام به تفتیش منزل این شهروند کرده و برخی از وسایل شخصی او را ضبط کرده و با خود بردند. خانم تقوی اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته و از بیماری فشار خون بالا نیز رنج می‌برد. وی از زمان بازداشت از دسترسی به داروهای خود محروم مانده؛ امری که جان او را به خطر انداخته و خانواده ایشان در نگرانی بسر می‌برند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جمعه شب مورخ ۲۵ مهرماه ۱۳۹۹، ناهید تقوی، شهروند ۶۶ ساله، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

ماموران در حین بازداشت اقدام به تفتیش منزل این شهروند کرده و برخی از وسایل شخصی او ازجمله لپ‌تاپ، تلفن همراه و کتاب‌های وی را ضبط کرده و با خود بردند.
یک منبع نزدیک به خانواده خانم تقوی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت جسمی ایشان به هرانا گفت: «خانم ناهید تقوی اخیرا عمل جراحی داشته و فشار خون بالا دارد. خانواده به شدت نگران سلامتی او بخصوص در این شرایط شیوع گسترده کرونا هستند. خانواده داروی فشار خون او را به دادسرای زندان اوین بردند، ولی ماموران قبول نکردند و گفتند او در سلول انفرادی است.»
تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت، نهاد بازداشت کننده و محل نگهداری این شهروند اطلاعی در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر