درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ شهریور ۲۷, پنجشنبه

 

تهران؛ قتل فجیع: زن جوان شوهر سابقش را سر بُرید

زن جوان که همسر سابقش را به طرز فجیعی کشت و قصد انتقال جسد بدون سر را به حاشیه تهران داشت دیروز در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش رکنا، عصرهفتم اردیبهشت ماه سال ۹۶ راننده یک تاکسی در حالی که هراسان بود با پلیس تماس گرفت و از جنایتی فجیع خبر داد. وی گفت: ساعتی قبل زن جوانی را از خیابان ششم نیروی هوایی سوار ماشین کردم تا به حاشیه تهران ببرم، اما به محض اینکه او از ماشین پیاده شد با صحنه وحشتناکی روبه رو شدم. زن جوان بسته مشکوکی که پتو پیچ بود را حمل می‌کرد. اما موقع پیاده شدن، اما از ماشین پیکر مثله شده یک مرد از داخل پتو بیرون افتاد.

مأموران پلیس یک زن ۴۵ ساله به نام مریم را بازداشت کردند. این زن همان جا به قتل شوهر سابقش به نام اردشیر اعتراف کرد و در بازجویی‌ها گفت: با چاقو سر همسرم را از بدنش جدا کردم. یک پا و دست او را نیز قطع کردم، اما نتوانستم سایر قسمت‌های بدنش را مثله کنم. من جسد را لای پتو پیچیدم و سپس تاکسی گرفتم. می‌خواستم جسد را در حاشیه تهران رها کنم، اما هنگام پیاده شدن از ماشین جسد مثل شده از داخل پتو بیرون افتاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر