درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ شهریور ۱۵, شنبه

 خودکشی دختر ۱۷ ساله در آبادان

خبرگزاری هرانا – یک دختر ۱۷ ساله در آبادان که با مادرش زندگی می‌کرد با پرت کردن خود از ارتفاع یک ساختمان در منطقه «زابل» آبادان دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد. جسد این دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در خصوص علت مرگ وی در دستور کار ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک دختر نوجوان در آبادان با پرت کردن خود از ارتفاع دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، دختر ۱۷ ساله در خیابانی واقع در منطقه زابل آبادان از طبقه چهارم یک ساختمان خود را به پایین انداخت. دقایقی نگذشت فریادهای کمک مادری به گوش رسید و اهالی محل به سرعت از خانه بیرون آمدند و با صحنه هولناکی روبرو شدند.

بررسی‌های پلیس و امدادگران اورژانس در محل نشان از آن داشت دختر نوجوانی که با مادرش زندگی می‌کرده به کام مرگ فرو رفته است و بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد او به پزشکی قانونی منتقل شود.

در حالیکه به گفته ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر این دختر نوجوان با مادرش اختلافی نداشته، تحقیقات در خصوص علت مرگ دختر آبادانی در دستور کار ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر