درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ مرداد ۶, دوشنبه

قتل در اتوبان به خاطر نگاه کردن به دختر جوان

تاریخ ارسال 27.07.2020


بعد از دستگیری, متهم می گوید: به علت چشم در چشم شدن با راننده خودروی پژو ۴۰۵احساس کردم دو نفر سرنشین خودروی پژو ۴۰۵می‌خواهند به نامزد من متلک بگویند و با توجه به این موضوع ما با دو نفر مشاجره و درگیری لفظی پیدا کردیم و در ادامه با استفاده از چاقو دو ضربه به قفسه سینه راننده پژو زدهو متواری شدیم.در حین فرار در بزرگراه رسالت،‌چاقو _ آلت قتاله _ را از پنجره به بیرون پرتاب کردم.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع یک فقره قتل به دلیل مشاجره لفظی و چشم در چشم شدن خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، شب یکشنبه پنجم مرداد ماه حدود ساعت ۲۱ یک دستگاه خودروی پراید به همراه سه سرنشین _یک خانم و دو آقا _که هر سه نفر با یکدیگر دوست بودند در اتوبان رسالت در حال حرکت بودند که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که کنار آنها در حال حرکت بود درگیری لفظی پیدا می‌کنند.

راننده پراید به راننده پژو ۴۰۵ می‌گوید: به چه چیزی داری نگاه می‌کنی و بعد از چشم در چشم شدن درگیری لفظی شروع و منجر به این می‌شود که راننده پراید جلوی خودروی پژو ۴۰۵ را می‌گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر