درباره من

عکس من
فعال مذهبی/ فعال سیاسی / فعال حقوق بشر / فعال حقوق کودکان ونوجوانان /فعال حقوق زنان / فعال حقوق ادیان/ فعال حقوق زندانیان /

۱۳۹۹ تیر ۲۶, پنجشنبه

عدم نظارت بر ایمن سازی استخر پرورش ماهی، جان کودک قزوینی را گرفت

۲۶ تیر ۱۳۹۹

خبرگزاری هرانا – رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از مرگ یک پسربچه ۸ ساله در اثر غرق شدن در استخر پرورش ماهی در روستای «مشکین تپه» شهرستان بویین زهرا خبر داد. عدم نظارت دقیق مسئولان بر ایمن سازی حوضچه ها و استخرهای کشاورزی و پرورش ماهی پیشتر نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از عصر ایران، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از مرگ یک پسربچه ۸ ساله در اثر غرق شدن در استخر پرورش ماهی خبر داد.

رحیم خامدی، با اعلام این خبر گفت: “ساعت ۲۱ و ۴۷ شب گذشته ۲۵ تیر ماه، در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک پسربچه در استخر پرورش ماهی در روستای «مشکین تپه» شهرستان بویین زهرا غرق شده است، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام شدند”.

وی افزود: “با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد پسربچه ۸ ساله در حال چرای گوسفندان بوده که به داخل استخر پرورش ماهی سقوط کرده و جان خود را از دست داده است”.

سرهنگ خامدی با اشاره به اینکه علت حادثه با تشکیل پرونده در دست بررسی است، تصریح کرد: “به کشاورزان و استخرداران توصیه می کنیم تا دور استخر ها را حصار کشیده تا دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران نشدنی نباشیم”.

گفتنی است عدم نظارت دقیق بر ایمن سازی حوضچه ها و استخرهای کشاورزی و پرورش ماهی پیشتر نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر